Ontvang onze aanbiedingen en informatie over onze nieuwe producten: Inschrijven voor onze nieuwsbrief
Hulp nodig? Neem contact met ons op!
Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden?
Klik om onze betalingsmethodes te zien
Kan ik een tegoed gebruiken als ik per internet bestel?
Indien uw klantaccount een tegoed bevat, zal deze zichtbaar zijn op de betaalpagina tijdens het plaatsen van de bestelling. U kunt ervoor kiezen dit tegoed te gebruiken voor de bestelling.
Indien het bedrag van uw tegoed groter is dan uw bestelling, zal een nieuw tegoed zichtbaar zijn in uw klantaccount met het resterende bedrag.
Klik hier om uw klantaccount in te zien en om uw beschikbare tegoeden in te zien (indentificatie naar uw klantaccount is nodig),
Hoe kan ik een terugbetaling krijgen van een tegoed?
Om een terugbetaling te krijgen van uw tegoed, contacteer onze klantenservice per telefoon op 0900 500 01* van maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u .
Of stuur uw aanvraag naar Ideal Praktijk, BP 20200 7700 Moeskroen, samen met uw klantnummer en bankgegevens.
Wat zijn de garanties van veiligheid voor online betaling?
Klik om onze uitleg van veilige betaling te zien.
Mijn betaling is afgeschreven, maar ik heb niet mijn bestelling ontvangen
Om te weten hoe het met uw bestelling staat, logt in dan in op uw klantaccount en ga naar bestelling volgen. Klik vervolgens op de knop ' volg uw pakket'.
Ik heb een brief gekregen met betrekking tot een fout met mijn creditcard, mijn bestelling is in de wacht gezet.
Om ons in staat stellen om uw bestelling te bevestigen en u dit zo snel mogelijk toe te kunnen sturen vragen wij u onze klantenservice te contacteren op 0900 500 01* van maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u .
Ik wil mijn betalingsmethode wijzigen
Indien uw bestelling nog niet gefactureerd is, is het nog mogelijk om veranderingen aan te brengen. Contacteer hiervoor onze klantenservice per telefoon op 0900 500 01* van maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u .