Ontvang onze aanbiedingen en informatie over onze nieuwe producten: Inschrijven voor onze nieuwsbrief
Hulp nodig? Neem contact met ons op!
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wanneer mag ik dit ontvangen?
Het volgen van uw bestellingen is beschikbaar via uw klantaccount.
Als u al aangemeld bent met uw klantaccount, klik dan op volgen van uw bestelling.
Als u niet aangemeld bent, zult u worden doorverbonden naar de inlogpagina, waar u vervolgens uw bestellingen kunt volgen via uw klantaccount.
Mijn betaling is afgeschreven, maar ik heb niet mijn bestelling ontvangen
Om te weten hoe het met uw bestelling staat, logt in dan in op uw klantaccount en ga naar bestelling volgen. Klik vervolgens op de knop ' volg uw pakket'.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed werd geregistreerd?
Nadat uw bestelling is gevalideerd ontvangt u een bevestigingsmail van de registratie, met uw bestellingsnummer (controleer ook in uw ongewenste mailbox).
Zodra uw bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, ontvangt u een bevestigingsmail van vertrek.
U kunt op elk gewenst moment uw bestelling volgen in de betreffende rubriek in uw klantaccount.
Indien u uw bestelling niet terug kunt vinden, neem dan contact met ons op per telefoon op 0900 500 01* van maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u .
Ik wil mijn bestelling annuleren / wijzigen
Om uw bestelling te annuleren of aan te passen, contacteer dan onze klantenservice per telefoon op 0900 500 01* van maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u .
Ik heb mijn pakket gekregen, maar ik heb een klacht over een artikel
Om uw verzoek in te kunnen voeren dient u vooraf in te loggen op uw klantaccount
Ik wil een kopie van mijn factuur krijgen
Om een kopie te kunnen krijgen van de factuur, raadpleeg dan volgen van de bestelling in uw klantaccount, klik op 'bekijk de detailles' en vervolgens op 'Kopie aanvragen'.
U krijgt uw kopie opgestuurd via de post.